Nystart!

Efter en längre tid utan aktivitet är det nu dags att ännu en gång starta igång bloggen.

Här kommer du kunna läsa om min syn på den politiska debatten och även få en inblick i mina politiska uppdrag i både kommun, landsting och i Moderata Ungdomsförbundet.

Jag ser fram emot att komma igång och jag vill tacka alla er som redan ”följer” bloggen. För er andra finns det möjlighet att prenumerera  genom att registrera sig här till vänster på sidan.

Jag uppskattar bra diskussion och intressanta kommentarer. Kommer dock att radera eventuellt spam, rasism och otrevlig ton.

Med hopp om att ni ska uppskatta inläggen välkomnar jag er ännu en gång till min sida.

Observera att Delmon Haffo nya hemsida heter delmonhaffo.se 

Kommentera

