Kandidatur till 2:e vice distriktsordförande MUF Stockholm 2014

Jag offentliggör härmed att jag söker medlemmarna i MUF Stockholms förtroende att bli 2:e vice distriktsordförande 2014. 

delmon ds

Hela kandidaturen kan du läsa här: D.H Kandidatur till 2e vice distriktsordförande

Med hopp om Ert stöd!
Med vänliga hälsningar

Image-1
Delmon Haffo
Ledamot MUF Stockholms distriktsstyrelse

2 reaktioner på ”Kandidatur till 2:e vice distriktsordförande MUF Stockholm 2014

  1. Hej Delmon,

    Jättebra inlägg, eller appell, eller vad man ska kalla det. Och jag önskar Dig lycka till, även om jag blir lite orolig att Du inte ska hinna med oss i Salem.

    Du är väldigt bra på att skriva, ganska sällsynt för övrigt nu förtiden, MEN

    Det finns en liten skönhetsfläck; Du använder ordet dem felaktigt, skriv de eller möjligen dom (informellt/talspråk)

    Eftersom jag vet att Du är ambitiös inom alla områden vågar jag mig på att påpeka detta och räknar med att Du inte tycker att jag är en jävla språktaliban.

    H-ar

    Lennart

    1. Hej Lennart,

      Tack för den fina kommentaren.

      Och tack för synpunkterna. Självklart ska rätt vara rätt.

      Ska ändra omedelbart! 🙂

      Ps. jag kommer alltid ha tid för Salem 🙂 Ds.

Kommentera

