LO har ingen värdighet kvar!

Jag blir upprörd när jag i expressen idag läser om LO:s kampanj och affischer. För det första, varför ska de ens ha någon kampanj överhuvud taget? De ställer inte upp i något val och är inget politisk parti utan en fackorganisation. Det är löjligt och jag hoppas att Svenska folket inser att detta är dålig stil utav LO att gå ut och kampanja för Socialdemokraterna såhär.

Det är förståss ingen nyhet att LO och Socialdemokraterna är i grund och botten tillhör samma organisation men det som gör mig upprörd är att de inte bara ha äckliga valaffischer utan de smuttskastar Alliansen och dess partiledare. Är inte de ”Negativ kampanj”? Att LO skriver ”Dunderdumt” med en bild på Sveriges Statsminister är sjukt. Finns det ingen respekt kvar?

Ska Alliansen kanske gå ut med Afficher som säger: Wanja sluta skriv ut bonusar till rika chefer! Eller att LO är ett stort skämt? Någon slags värdighet får det allt vara och denna gång har LO gått över gränsen. Håll er till de ni egentligen ska göra och inte kampanja för Soialdemokraterna.
Delmon Haffo

3 reaktioner på ”LO har ingen värdighet kvar!

  1. Jag vill se en motsvarande bild på Mona Sahlin med ordet Byfåne tryckt rakt över. Det om något hade varit en både sanningsenlig och korrekt beskrivande bild.

  2. Jag tycker det är heldumt av LO.
    För övrigt funderar jag vad de medlemmar som inte är socialdemokrater som är med i LO tycker om denna smuts-kastning. Det kan faktiskt finnas många LO-medlemmar som är Moderater.
    Som sagt heldumt.
    /Bo

Kommentera

