Fick en kommentar om att jag som ”blatte” inte kan vara politker :)

Sitter nu in i det sista och pluggar inför morgondagens franskaprov! Men det vart tråkigt så jag tänkte då skriver jag lite i bloggen istället.

För någon timme sedan fick jag en kommentar på bloggen där det stod, jag citerar ” lägg ner med politiken, och du är moderat, men vad fan du är ju blatte och blattar ska inte hålla på med politik”.

Då kan man undra vem detta var, ingen aning. Men kul var iallafall kommentaren. Att det finns sådana människor, det oroar mig…
//Delmon

2 reaktioner på ”Fick en kommentar om att jag som ”blatte” inte kan vara politker :)

  1. Ingen ska behöva höra något sådant i Sverige anno 2010. Ignorera idioterna.

    Delmon, ditt politiska engagemang behövs. Alla borde engagera sig mer politiskt.

    Välkommen till Moderaterna. Där är alla välkomna, även jag. Jag menar, jag har ju inte varit med i MUF 😉

    Mvh Johan Hedberg

  2. Det är som sagt att bara ignorera dessa svartsjuka idioter.Ingen skall behöva höra något sådant.

    Tycker dock att Sverige och Muf ska skatta sig lyckliga över att ha en stark,godhjärtad och mycket politisk engagerad människa som dig,Delmon!

Kommentera

